LaxFlugor: 67st. Kvalité flugor hela bunten! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse

Annonsera på Tradera

Annonssida: https://www.tradera.com/campaign/sportfiskarna
Skapa annons med sportfiskarna som kampanjkod: https://www.tradera.com/selling/campaign/sportfiskarna
Glöm inte att markera annonsen med kampanjkoden sportfiskarna så att den automatiskt visas ut på vår kampanjsida.
Se mer
See less

LaxFlugor: 67st. Kvalité flugor hela bunten!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • [Fiskesnack] LaxFlugor: 67st. Kvalité flugor hela bunten!

    Ja Jag tog bort den gamla annonsen och lägger upp denna istället. Jag valde att jag lika gärna kunde lägga upp alla flugor till salu då jag enbart kommer köra tub. INGA av flugorna är innehåller låg kvalité gällandes material och design. Mer än hälften av dessa flugor är bundna av Kalle Sundblad och några köpa från Mikael Frödins hemsida. Det är sammanlagt 67st flugor och alla flugor kommer tillsammans med flugasken ni ser på bilden.

    28 Spinnflugor: Dessa flugor menas inte att de enbart är tillämpade för spinnfluga utan det är en bemärkning på dem bara. Dem är bundna på Owner krokar (karpkrokar) som är väldigt starka. Håret, fibrerna och flashen osv är alla kvalité material. dessa har fluofiber som svans och tempelhund/rävhår som vinge. (Nederst på bild)

    35st Klassiska Laxflugor bundna på dubbelkrok. ca hälften av dessa är köpta från Micke Frödins webbshop för inte mer än ett par månader sen. Väldigt imponerande flugor som är varierande färger så att dem passar till i stort sätt vad som helst. Olika storlekar dessutom. (Över på bild)

    4st Bombers: köpta av Micke Frödin. Dessa flugor är torrflugor för Laxen, väldigt fräckt faktiskt. Köpte dem för att testa och har fortfarande inte gjort det, dock sägs dem vara enormt effektiva på sommarlaxen när flödet är högt. (Ner, höger på bild)

    Paketpris för allt dvs, ALLA flugor och flugasken för: 1600kr vilket motsvarar ca 24kr per fluga.

    Skicka PM Vid Intresse

    Click image for larger version

Name:	IMG_2031.jpg
Views:	1
Size:	632,0 KB
ID:	1820627Click image for larger version

Name:	IMG_2032.jpg
Views:	1
Size:	620,9 KB
ID:	1820628
    Bifogade filer
    Senast ändrad av Sorush93; 2013-06-23, 21:50.

  • #2
    Ok Tar bud nu pga att ingen vill ge fullt pris. Högsta för tillfället ligger på 900kr. PM!

    Kommentera

    Foton

    Collapse

    Relaterat

    Collapse

    Ämnen Statistik Senaste inlägg
    Startad av Cannonball, 2012-03-07, 19:43
    1 254 svar
    101 855 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg nivv
    av nivv
     
    Startad av jimmy85, 2019-07-08, 14:20
    3 svar
    397 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg Alman
    av Alman
     
    Startad av Cobb´s, 2020-08-15, 14:53
    7 svar
    288 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg Cobb´s
    av Cobb´s
     
    Startad av Cobb´s, 2021-06-02, 15:33
    6 svar
    277 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg Cobb´s
    av Cobb´s
     
    Startad av Cobb´s, 2021-06-02, 15:59
    5 svar
    370 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg Cobb´s
    av Cobb´s
     
    Arbetar...
    X