Gravid korallplaty?

Jeg har funnet ut at hun her er en korallplaty, men jeg lurer på om hun er gravid siden hun er veldig tykk og det ser ut som at hun snart sprekker :P
Inaktiv bruker
Er ikke dette en gutt? Korallplary er genmanipulert platy.
Dette er ingen gutt, men hunnkjønn. Vanskelig å si om den er drektig. Bør ha et bilde bakfra. Hvos det er en hann i karet den går i tror jeg du kan være rimelig sikker på at den er drektig.
Inaktiv bruker
Var ikke så lett og se fra mobilen om det var ho eller hann.:P Bildet ble så lite og finnen var så hvit helt nederst. xD Uansett så er dette en fremmavlet art som er vanskelig og se på om den er drektig.
Men er det en hann der så er den mest sannsynelig drektig. :P
Det er en hun av ballong platy. Som er en fremavlet variant av vanlig platy. De har en heller deformert kropp og burde ikke være lov og selge i butikker. Men desverre er det mange uvitende som synes at de er fine og dermed blir de solgt. Mest sannsynelig er den drektig, noe de fleste levendefødende er fra de er kjønnsmodne. De yngler normalt hver 28 dag.
Roy Fredrik Pedersen
Det er en hun av ballong platy. Som er en fremavlet variant av vanlig platy. De har en heller deformert kropp og burde ikke være lov og selge i butikker. Men desverre er det mange uvitende som synes at de er fine og dermed blir de solgt. Mest sannsynelig er den drektig, noe de fleste levendefødende er fra de er kjønnsmodne. De yngler normalt hver 28 dag.


dette skal jeg si meg enig om, både den med at den mest sannsynli er drektig og det med at de ikke skulle blitt solgt i butikken. jeg kan vel si jeg er litt følsom av meg, så blir nesten lei meg når jeg er i butikken å ser sånne fisker som det der....
Tilfeldig bekjentskap
© Tom Christoffersen
Reklame for plussmedlemskap